OBCHODNÍ PODMÍNKY

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ PRO ZÁKAZNÍKY:
Náš e-shop spadá do druhé vlny EET, která začíná 1.3.2017. Vzhledem k tomu, že umožňujeme pouze dva typy plateb (platba z účtu na účet, dobírka ČP ) a oba nejsou evidovanou tržbou, nebudeme do systému EET zapojeni.
Platba v hotovosti, kartou či jiným způsobem u nás není možná.
 
 
NEZASÍLÁME ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ. DORUČOVACÍ ADRESA MUSÍ BÝT NA ÚZEMÍ ČR.
 
Provozovatel ( odpovědná osoba ) :
Bc.Lucie Pospíšilová
 
Sídlo e-shopu : 
     Doubravník 237    
     59261 Doubravník    
     Česká republika    
     e-mail :
pospici.doubrc@seznam.cz a pospici237@gmail.com ( přístupný nepřetržitě) 
     mobil : 731152416 (na zasílání SMS přístupný nepřetržitě - nevolat )
    
IČ 87667436    

DO ZAHRANIČÍ NEZASÍLÁME. DO SYSTÉMU EET NEJSME ZAPOJENI.
 

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu nepatrně lišit od barev zboží ve skutečnosti. Při výrobě může dojít k mírnému posunu vzoru a vzor tedy nemusí být zcela přesně na místě jako na obrázku. Pokud je rozdíl v barvě nebo vzoru jasně viditelný již u nás, tak na tuto odchylku předem upozorňujeme v popisu zboží. U zboží v obsahem viskózy a elastanu, může při výrobě ( strojové žehlení ) docházet u tmavších odstínů barev ke vzniku zesvětlení ( bílý flíček, žíhání apod. ), nejde o vadu - po namočení do vody vše zmizí.
Ojediněle se může stát, že chybí u zboží šítek (materiál, velikost, výrobce ). Předem se omlouváme, ale nejsme schopni zkontrolovat každý kus. Zboží je vždy nové a originální.

Vlastní obchodní a platební podmínky internetového obchodu Kapucínek
 
Platné od 1.10.2012
 
 
1) ZÁKLADNÍ POJMY
Provozovatel elektronického obchodu
Fyzická osoba Bc.Lucie Pospíšilová (IČ 87667436 ) podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaného v Tišnově dne 07.03.2011.
Zákazník
Osoba vstupující do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že nakupuje zboží prezentované v nabídce provozovatele.
Objednávka
Zboží , které si zákazník vybral v nabídce provozovatele za účelem koupě.
 
2) ZÁVAZKY PROVOZOVATELE
Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat:
·                        Zboží co nejvyšší kvality, které si zákazník objednal prostřednictvím elektronické nabídky.
·                        Zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR
 
3) ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
·                        Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí a odešle, je považována za závaznou v celém rozsahu. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami  a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
·                        Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.O přijetí objednávky bude zákazník informován e-mailem.
·                        Místem doručení zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
·                        Vlastnické právo na zboží přechází na kupujícího až po jeho převzetí a řádném zaplacení celé objednávky.
·                        Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být zasláno zpět ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží s kopií dokladu o koupi zboží a písemnou žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení hodnoty zboží. Po doručení budete kontaktování na e-mail uvedený při objednávce. Pokud bude vrácené zboží ve stejném stavu jak bylo zasláno od nás budou vaše finanční prostředky za koupi a dodání zboží vráceny nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy na Váš bankovní účet uvedený ve Vaši písemné žádosti ( jiná variana vrácení peněz není možná, díky zavedení EET ). V případě změny stavu vráceného zboží od stavu, kdy bylo zasláno Vám, si prodejce od  částky zaplacené za zboží odpočítá sumu na niž si cení poškození dané věci a zbytek finanční částky Vám vrátí. Vše ostatní probíhá stejně viz.výše.
·                        Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel po elektronické domluvě.
·                        Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat.
·                        Objednáním nebo vyplněním registračního formuláře v rámci tohoto internetového obchodu dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky. Bez výslovného souhlasu zákazníků je nakládáno s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu,který připouští zákon o ochraně osobních údajů.
 
 
4) PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODACÍ DOBA
·                        Cena zboží větší než 2.000,-Kč -  poštovné zdarma
·                        Cena zboží menší  než 2.000,-Kč. Ceny poštovného najdete v  košíku ( v tabulce ) při ukončení objednávky.
·                        Osobní odběr – zboží si můžete převzít v našem sídle po uhrazení objednávky z vašeho účtu na náš účet ( tato změna je nutná díky blížícímu se zavedení EET ( nutná dohoda předem ).
·                        Balné k objednávkám neúčtujeme.
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty a držíme se tarifů.
V případě platby předem zasílá provozovatel zboží v nejkratším možném termínu po připsání požadované částky na účet provozovatele, nejpozději do tří dnů.
V případě dobírky zasílá provozovatel zboží v nejkratším možném termínu od obdržení objednávky nejpozději do týdne, pokud zákazníka nekontaktuje a nedohodnou se jinak.
Umožňujeme i osobní odběr zboží po platbě předem na náš účet. 
Provozovatel všechny zásilky včetně malých obálek odesílá prostřednictvím České pošty.
Provozovatel si vyhrazuje možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří si záměrně nepřevezmou své balíky ve stanovené úložní době.
Úložní dobu lze po dohodě prodloužit.
 
5) PLATEBNÍ METODY
·                        Dobírka (zákazník uhradí za dodané zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště při přejímání zaslaného balíčku). Pozor - nepřevzetím zásilky zaslané na dobírku je porušena závazná kupní smlouva uzavřená objednáním zboží a dle zákona je následně vymáhána náhrada, která tímto našemu e-shopu vznikla.
·                        Platba předem z účtu na účet (zákazník hradí dle výzvy k platbě prostřednictvím bankovního převodu z účtu na účet - platba nepodléhající EET. Při platbě na účet vždy vyčkejte potvrzení, že zboží máme skladem a můžete platbu provést. Vždy uvádějte číslo objednávky jako var.symbol pro identifikaci zákazníka. Připsání částky na účet očekáváme do 7 pracovních dnů, pokud částka nebude do této doby uhrazena, bude Vám zaslána upomínka. Pokud nebudete reagovat na upomínku bude objednávka stornována a další nákup nebude možný.
·                        Po dohodě možnost osobního odběru.
 
6) REKLAMACE
 
Na zboží je záruka 2 roky.Všechny věci jsou předem prozkoumány a odeslány vždy neponičené. Proto při případné reklamaci, je možnost vrácení peněz na základě domluvy a případných zaslaných fotografií poničené věci. Zboží zákazník pošle na uvedenou adresu v našich podmínkách ( viz výše ) včetně svého jména, čísla účtu a částky, kterou za zboží zaplatil. Po přijetí balíčku zákazníka kontaktujeme ( elektronicky ) a vyřizujeme reklamaci do 30- ti dnů ( jak stanovuje zákon ). Neposílejte věci zpět bez předešlé domluvy!!!
 
 
VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE : 
 1.  Domluva a případné zaslaní fotografií poničené věci na e-mail ( viz.výše )
 2.  Zákazník zboží pošle na uvedenou adresu v podmínkách ( viz výše ) včetně svého jména, čísla účtu a částky, kterou za zboží zaplatil. 
 3.  Zákazníka kontaktujeme ( elektronicky ) po přijetí zásilky  a vyřizujeme reklamaci do 30- ti dnů ( jak stanovuje zákon ). 
 4.  Při kladném vyřízení reklamace je zasláno nové zboží nebo peníze za zboží, vše po domluvě se zákazníkem.

 MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
 
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ( kupujícím ) ve smyslu zákona § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci a účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostaně. Pro spotřebitele je volba mimosoudníh řešení sporu dobrovolná.
 
Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák.č.634/1992Db. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
 
Doručením takového návrhu ( s předepsaným obsahem ) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.
 
Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě  15 dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat - cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.
 
 
7) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Respektujeme vaše soukromí a s vašimi osobními údaji je nekládáno dle zákona. Abychom vám mohli nabídnout plnohodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu, s výjimkou přepravce.
Provedením objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů, uvedených pro obchodní a marketingové účely pouze naší společnosti.
Osobní údaje nejsou prodávány, předávány, ani nijak jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran, či následný prodej.
Údaje o nákupech (objednávky) jsou shromažďovány za účelem vyřizování reklamací a ke zpětné kontrole účetních dokladů.
Máte právo požadovat opravu, doplnění, nebo zlikvidování osobních údajů. Pokud nechcete, aby Vaše osobní data byla registrována v naší databázi, zašlete nám písemně sdělení.

8)ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Prodávající nenese žádnou odpovědnost za škody na zdraví, způsobené nesprávnou manipulací u nabízeného zboží.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen i změnu těchto obchodních a provozních podmínek bez předchozího upozornění. 
Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou konečné. Jako kupní cena je vždy považována částka uvedená u zboží v den potvrzení objednávky. Nejsme plátci DPH.

Pokud máte jakékoliv dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat na email: pospici.doubrc@seznam.cz nebo pospici237@gmail.com.  Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc k jeho spokojenosti.

 
 
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Balík - Dobírka
Platba při převzetí.
150,00 Kč ZDARMA
Balík - Platba z účtu na účet
Více kusů zboží nebo 1 kus sekce kabát, bundy atd. Zásilka odeslána po přijetí platby z vašeho účtu na náš.
116,00 Kč ZDARMA
Osobní převzetí po platbě
Osobní vyzvednutí balíku v sídle e-shopu. Nutné předem zaplatit z vašeho účtu na náš účet a elektronicky dohodnout přesné datum a čas převzetí.
ZDARMA ZDARMA
Malá zásilka - platba na účet
Zvolte při platbě z účtu na účet a objednávce pouze 1 kusu zboží mimo sekce dámská obuv a kabáty ( rozměr 30*40*3 cm ) Zásilka je expedována ihned po připsání peněz z vašeho účtu na náš účet.
55,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Dobírkou České pošty
Dobírečné započítáno již v poštovném. Platba hotově při převzetí zásilky od doručovatele ČP.
BEZ POPLATKU
Převodem z účtu na účet
Údaje k převodu zašleme. Vyčkejte naší odpovědi zda zboží je a zda můžete platbu z vašeho účtu na náš provést.
BEZ POPLATKU
Platba-účet převzetí-osobní
Objednávka uhrazena z účtu na účet a poté osobně vyzvednuta. Nutné předem elektronicky dohodnout datum a čas převzetí.
BEZ POPLATKU

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF